Instagram, nya festivalprogrammet

POPA14_popcharader

 

Festivalen Popaganda som kommer befinna sig i Stockholm den 29-30 augusti släpper den här gången artistprogrammet på ett helt nytt unikt sätt, 17 olika filmer på Instagram. Detta sker i samarbete med Saatchi och Saatchi som står för att dela ut ”lovemarks” som de kallar det. Hela Programmet för Popaganda är extra anpassat för Indesign plattformen. Veronica Maggio står för den visuella ledningen, där hon genom gåtor förklara de olika artisterna som ska uppträda.

Shirley Becker

Bild: dagensmedia.se

Länkar:

http://saatchi.com/en-us/purpose/purpose-page/

http://www.dagensmedia.se/nyheter/kampanjer/article3828825.ece

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s